nie działają zegary analogowe

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Mikas88
    Classic
    • 2015
    • 8
    • Volkswagen

    nie działają zegary analogowe

    mrfazi, ale z OCP nie musisz znikać brachu....
    a jak coś to zapraszam na kawkę, jak mówiłem kiedyś przez tel., teraz jestem w Gdyni, więc bliżej masz :wink:
    p.s. generalnie dzięki młodszym modom wiele się zmieniło na plus moim zdaniem, no i forum się nie wiesza teraz..w zasadzie w ogóle. Resztę rozumiem, ale pozytywy trzeba dostrzec ja cenie wasze starania, pracę i dziękuje, Tobie również
    Maksiu też się wylogował z moda, pewnie jakiś spór był...na to wychodzi
    VW Golf V
  • krzychuuu80
    Drive
    • 2013
    • 93

    #2
    nie działają zegary analogowe

    od pewnego czasu mam problem z zegarami - paliwo, temperatura, obroty i prędkość. zapale auto wszystko jest ok po chwili opadały i się podnosiły. kilka dni temu jeszcze tak się działo, ale dzisiaj po chwili zaraz po odpaleniu auta wszystko było ok, ale w pewnym momencie wskazówki opadły i już się nie podniosły(przejechałem ok100 km). jak chce ponownie zapalić auto to na tym małym wyświetlaczu(świece, ładowanie,ręczny) nie zaświecają się te górne ikonki m.in. paliwo.
    czytałem że trzy rezystory trzeba przelutować, ale dla pewności pytam czy ktoś sie z tym spotkał i czy faktycznie pomoże czy nie trzeba będzie zmieniac całych zegarów ???

    Komentarz

    • rafiki
      RS
      • 2012
      • 15975
      • Superb III (3V3)

      #3
      krzychuuu80, wielu się z tym spotkało, u mnie pomogło. Tylko przed zdjęciem wskazówek polecam Ci zaznaczyć ich położenie spoczynkowe
      رافال
      Spoty
      Cause freedom is a lonely road

      Komentarz

      • toomasz
        Elegance
        • 2010
        • 909
        • Volkswagen
        • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

        #4
        wielu się z tym spotkało, u mnie pomogło. Tylko przed zdjęciem wskazówek polecam Ci zaznaczyć ich położenie spoczynkowe
        Nie ma to sensu, ponieważ nie da się wskazówek idealnie ustawić, bez pomocy vcds-a i testu poszczególnych z tarcz. Przerabiałem to w momencie zmiany podświetlenia w O1.

        Komentarz

        • pablokinah
          Rider
          • 2010
          • 574

          #5
          tu masz kilka tematów jeżeli to zrobisz dobrze to będzie działać


          jakby co posiadam kabel vag

          Komentarz

          • misio0o
            Classic
            • 2011
            • 24

            #6
            witam temat widzę wałkowany na wszystkie strony ale pytanie co zrobić w moim przypadku. Zegary przelutowane, i jak to nie pomogło został wymieniony czujnik prędkości ten w skrzyni i tu problem niestety nic to nie pomogło prędkościomierz nie żyje jak nie żył a wskaźnik poziomu paliwa pokazuje co chce … HELP nie mam już pomysłów może podczas przylutowania przyjarałem te tranzystory ? nie wiem może jakieś sugestie, a jeszcze jedno nigdy nie podpinałem pod kompa czy jest szansa ze ten coś pokaże. pozdrawiam Michał

            Komentarz

            • pablokinah
              Rider
              • 2010
              • 574

              #7
              Spróbuj vaga może coś pokaże a jak nie kup angielski licznik o tych samych numerach przeżuć pamięć ze starego do nowego i powinno być ok
              a dwa mogłeś przegrzać ten tranzystor a oporniki przelutowałeś ..
              Ja znajomym przelutowałem już kilku osobom i sobie też kilka razy ale podświetlenie i zawsze było ok ale mam jednego passata w którym już dwa razy poprawiałem luty i już sie szykuje znowu do lutowania(chyba mnie sie jakaś czarna owca trafiła ).
              jakby co posiadam kabel vag

              Komentarz

              • JanuszSz
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 2835
                • Superb II combi (3T5)

                #8
                Zamieszczone przez toomasz
                nie da się wskazówek idealnie ustawić, bez pomocy vcds-a i testu poszczególnych z tarcz. Przerabiałem to w momencie zmiany podświetlenia w O1.
                Wskazówki idealnie ustawia się ręcznie.Trzeba poświęcić troszkę czasu.


                krzychuuu80

                Za wskazówki odpowiadają trzy rezystory,opisane dokładnie przez shico.
                Natomiast za trzy górne rządki kontrolek odpowiadają diody po przeciwnej stronie płyty.
                Miałem kilka z takimi objawami i wystarczyło sprawdzić i poprawić luty.
                Nie muszę dodawać,że wskazane jest użycie stacji lutowniczej,a nie lutownicy transformatorowej z OBI.
                Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

                Komentarz

                • krzychuuu80
                  Drive
                  • 2013
                  • 93

                  #9
                  no i po problemie przelutowanie pomogło

                  Komentarz

                  Pracuję...